poniedziałek, 27 maja 2013

Moja pielęgnacja Włosów

Cześć kochani,dziś przychodzę do was z nieco innym postem niż dotychczasowe. To nowość,ale chcę wam jak i sobie urozmaicić Bloga,myślę że od teraz będą się pojawiać sukcesywnie częściej.
Dziś chcę wam pokazać jak pielęgnuje moje włosy,jakich szamponów używam i jakie odżywki walczą z wysoką temperaturą ciepła.Moje włosy jeszcze jakieś 2 miesiące temu były w tragicznym stanie,przepalone od prostownicy końcówki włosy suche i niesamowicie zniszczone.Początkową kurację zaczęłam od najprostszego zabiegu czyli ścięcie końcówek i cieniowanie włosów,nie ścięłam ich dużo z długości,jednak moje odczucia sięgały ku myśli tego że mam krótkie włosy.
Kolejnym krokiem ku zrehabilitowaniu moich włosów było kupienie odpowiednich szamponów regenerujących i dożywiających.Wybrałam Szampon i maskę do włosów z Glizkura :

Moja opinia na temat tego szamponu i maski jest bardzo pozytywna.Spędziłam kilka godzina czytając fora na temat tego jaki szampon i odżywka jest najlepsza.Spośród kilku jakie polecały tam osoby wybrałam te.Co mogę o nich powiedzieć ? Wiem że na każdych włosach ten sam szampon  może działać inaczej,jednak jeśli masz bardzo zniszczone i suche włosy to polecam je wam,ich zapach nie jest zbyt intensywny jednak działanie jest widoczne już po około dwóch tygodniach. Następną rzeczą jaką robię już po umyciu włosów jest spryskiwanie włosów Jedwabiem na lepsze rozczesywanie i połysk włosów.Rozczesywanie jest rzeczywiście lepsze i łatwiejsze włosy wyglądają na zdrowe i połyskliwe jednak nie jestem do końca pewna czy to zasługa tego jedwabiu czy szamponu i maseczki . 
Nie mniej jednak Jedwab również wam polecam,dodatkowo jego zapach jest wspaniale świeży :
Ostatnią rzecz którą używam jest odżywka przed prostowaniem,którą nakładam już po wysuszeniu,ten produkt poleciła mi moja fryzjerka.Jego cena to ok.60 zł jednak opakowanie i zawartość jest dość wystarczająca. Odżywka jest wydaja,mam go już od jakiś 2 miesięcy a używam jej mniej więcej 3 razy w tygodniu bo robię to po każdym umyciu i wysuszeniu,zapach jaki później utrzymuje się na włosach jest przyjemny i trwały nie zanika po działaniu temperatury prostownicy.Odżywka spełnia swoje zadania ponieważ włosy mimo prostowania nie są zniszczone,a do tego po jej nałożeniu włosy utrzymują się proste do 2 dni,dla mnie to długo ponieważ moje włosy są naturalnie kręcone za czym idzie podatność na kręcenie się ich mimo prostowania.Produkt polecam, i myślę że jest dostępny w specjalnych  fryzjerskich :
To już wszystkie produkty jakie używam.Mam nadzieje że trochę wam pomogłam,jeśli macie taki problem z jakim ja się borykałam jak najbardziej polecam wam wszystkie produkty ,jeśli macie pomysł na kolejne notki tego typu piszcie w komentarzach a na pewno się pojawią :) 

1 komentarz: