sobota, 25 maja 2013

maroon S K I R T

Cześć kochani,dziś przychodzę do was w dość nie typowej jak dla mojej osoby stylizacji a mianowicie Spódnica.To podbiła moje serce,przygoda jaka mnie z nią spotkała to nie lada wyzwanie.Spędziłam kilka godzin,jednak wymiary powszechne i dostępne np na allegro nie odpowiadały mi albo na długość albo w tali. W końcu na moje wybawienie przyszła mi osoba znaleziona przez Facebook'a , nie dość że szyta na miarę to kolor był do wybrania,nie były to standardowe kolory typu czerń i beż ale różne odcienie różu itp.Realizacja była dość szybka bo zajęła nie cały tydzień,dodatkowym plusem było to że Dziewczyna która ją szyła również była z Wrocławia,za czym idzie darmowa dostawa :) .Zapraszam na Jej Facebook'a <klik> 
Do tego wybrałam moją nową koszulkę :) DIY jeśli jesteście zainteresowane jak ją zrobiłam daje znać w komentarzach a notka się pojawi jeśli chciałybyście kupić również piszcie a mogę wam ją zrobić :) 
Możecie zauważyć nowy nabytek :),buty ,które dostałam od mojego chłopaka :) Właśnie takich butów potrzebowałam zwykłych czarnych prostych jednak dla mnie mają w sobie niesamowity urok :)
Poniżej zdjęcia :






1 komentarz:

  1. wow! jestem pod wrażeniem że sama zrobiłam t-shirt! super efekt!
    http://crazy-about-heels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń