sobota, 20 kwietnia 2013

Red G R I D

Wietrzenie szafy wykonane,nie sądziłam że uda mi się zrobić to w tak szybkim czasie.Była to pierwsza w życiu tak przygoda ze sprzedawaniem ciuchów,jednak udało mi się to bardzo dobrze,grupa społeczna WRO Moda na Feacebook'u to istny raj na tego typu rzeczy,w jeden dzień sprzedałam prawie wszystkie wystawione rzeczy. Zaistniała sytuacja,zachęciła mnie do kolejnych tego typu przedsięwzięć,jestem pewna że za niedługi czas zrobię to jeszcze raz.
Zgodnie z moją obietnicą w poprzedni poście,będę pisać do was regularnie.
Oczywiście post nie był by postem bez outfit'u,dzisiejszy na nieco zimniejszy wiosenny dzień,po raz pierwszy możecie mnie zobaczyć w jeans'ach typy boyfriend,długo nie mogła się do nich przekonać ale widok ich na manekinach ZARY spowodował we mnie zauroczenie tego typu spodniami,od razu wylądowały w mojej szafie :) 












XOXO

3 komentarze:

  1. bardzo fajna koszula;)


    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Fajny Klimat Fotek :)
    Pozdrawiam
    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń