sobota, 13 kwietnia 2013

Pink Skull

Przepraszam za tak długą nie obecność,ale miałam masy nauki a w weekendy próbuje spędzić jak najwięcej czasu z chłopakiem.Ogromnie stęskniłam się za Blogiem,robienie zdjęć i pisaniem do was! 
Wiosna nie taka jak byśmy tego chcieli zawitała do nas już mam nadzieje na dobre,temperatura dodatnia bardzo sprzyja wiosennym stylizacją,lubię to porę roku,może dla tego że zaraz po niej LATO,wakacje i miejmy nadzieje 39 stopni gorąca :)
Dzisiejsza stylizacja,nie jest super specjalna ale mega mi się podoba,czarna 'workowata' koszulka to dla mnie podstawa szafy,a dziś będzie mogli zobaczyć ją z moim nowymi dodatkami :)
W mojej szafie,pojawiło się nie co nowych rzeczy w kolejnych stylizacja będzie mogli je zobaczyć,póki co zdjęcia z dziś :







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz