środa, 2 stycznia 2013

NEW YEAR



Rok 2012 już za nami,od dwóch dni możemy cieszyć się nowym rokiem'nowym początkiem ' wszystkiego. Co mogę powiedzieć o roku poprzednim ? na pewno,dużo się wydarzyło poznałam kilka osób,kilka też odeszło ale nie żałuje tego.Poznałam mojego chłopaka co sprawia że poprzedni rok jest wyjątkowy.W poprzednim roku również,nastał  kolejny,nowy etap w moim życiu szkoła średnia,liceum to już krok ku dorosłości.Czasem wydaje mi się że moje zachowanie nie jest adekwatne co do moje wieku ale nie przejmuje się tym,każdy ma w sobie coś z dziecka.Nie chcę być nadmiar dojrzała bo oszukiwałabym samą siebie,jednak jednym z moich postanowień nowo rocznych jest bycie i zachowywanie się bardziej 'dorośle', i podejmowanie mądrzejszych decyzji niż dotychczas,wiem że będzie wspierał mnie i pomagał mi w tym mój chłopak.
Chcę aby nowy rok przyniósł mi,dużo więcej miłych chwil niż ten poprzedni,aby wszystkie moje plany poszły po dobrej myśli.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz